Kızlar 3 ocak da dogum yaptım dün ilk defa baktım ıslanmıs ameliyat yerim hemen kalktık gittik acil e doktor enfeksiyon var ama korkma iltihap yok dedi batikon sür dedi antibiyptigim var zaten ic dedi ama korkuyorum basına gelen var mı aklım akötğ kötü seyler gelşyor nolur yardım edin biseler yazın :(( canım cok sıkkın geceden beri :((