Merhabalar , 36+6 haftadayız özellikle dünden beri ciddi bir kuyruk sökümü ağrısı yaşıyorum. Yatarken kalkarken ciddi bir sızı hissediyorum . Bu tür ağrı yaşayanlarınız var mı ? İlk doğumum olduğu için tecrübede edinemedim henüz. Doğuma hazırlık İçin mi yoksa yanlış bir hareket mi yaptım da bu durum ortaya çıktı ?