Glcnazz10 Anneler iyi günler mutlu hafta sonları diliyorum bisey duydm hamileyken sağ tarafta olursa bebek erkek sol da olursa kız diyorlar sizde çoğunluk ne tarafta oluyor ne tarafta hareket ediyor ve hangi tarafta olupta cinsiyeti nedir? 🤗
Canan_olg Glcnazz10 canım günaydın hurafelere inanma bence zamanı gelince öğreniliyor zaten omu bumu acaba diye kafanı karıştırma bence
ZeynepX Glcnazz10 valla bende oyle duydum hatta kızımın ilk ultrason resmine baktım solda ama bu sagda bilemiyorum yinede hayırlısı 😁🤗