Ecmelbeyza testin markasi albi miydi maalesef bazi testler kurudugunda oyle oluyor ben gebelik istemiyoeum adetim geciktig8 icin yapmistim tek cizgiydi cantama attim daha sonra atmak icin aldim ki 2. Cizgi cikmis ben şok.Sonra 2 tane daha yaptim ayni markaydi onlarda once tek cizgi saatler sonra cift oluyor pesine baska marka yaptim tek cizgi aksamina da adet oldum.zaten.Zaten olsa rengi daha da belirgin hale gelirdi gun gectikce.