Asyaamavii kabızlık veya gaz varsa ondan da olabilir, yumuşak bağ dokusu ağrısı olabilir. İdrar yolu enfeksiyonu vardır o ağrı yapar. Erken doğumdan şüpheleniyorsanız sırt üstü yatın karnınızın heryeri taş gibi sertse doktoru arayın bence. Değilse bekleyin eşinizi isterseniz