Hanımlar öğleden beri kasılmalarım vardı çok takmıyordum akşama doğru nişanım geldi kanlı olduğu için gece hastaneye gittim biraz daha durduktan sonra nst 200 e kadar çıktı ama benim ahım şahım hissetmiyorum açılmam yoktu eve gönderdiler dayanamayacak halde olunca sancım gelicekmisim ya da su vs 38 haftalığım bu arada