Semiha57 4 defadır düzenli olarak 15 dk bir sancı geliyor ama doğum sancısı gibi de değil hafif hafif vuruyor 1 dakikaya yakın sürüyor doğum yapacağımın belirtisi mi bilenler yazabilir mi nişanım vs gelmedi daha
Aysegul1212ae Semiha57 benimde aksamdan beri var kasiklara vuruyor ama bakalim gelecekmi bebislerimiz benimde nisan su gelmedi
Scb Semiha57 haftanız tam sancıları takip edin bence doğum yakındır benimde öyle oluyodu sora giderek dakikalar düşüyo