Cansudvculucan Biz 17 haftalığız pazartesi 3 lü tarama yaptrcam mide bulanrtm geçti şükür mide yanmam oluyor. Gece yatarken bebeğim mideme çöküyor resmen. Sizde durumlar nasıl
Cansuyildirim Cansudvculucan Bizde 17+6yız bulantılar geçti diyodum ama ilaca da devam ediyodum, hapım bitmiş içemedim ve miğdem allak bullak 🤢
Belmaaa Cansudvculucan 17+1 bugün bulantılar geçti iştahsızlık akşamları ve sabahları devam ediyor. Bebeğimi henüz hissedemiyorum yani nereye toplanıyor filan hiç anlamıyorum 😞
Sukufe Cansudvculucan 17+3 benim bastan beri bulantim pek olmadi iyi geçiyor sadece şu aralar gribim atlatmaya çalışıyorum O kadar bebeğimi hissetmedim daha bende hatta cinsiyeti daha öğrenemedim
Cansudvculucan pyymamm yok canm sorun çıkmadı şükür ama her ihtimale karşı 3 lü taramada yaptıralm dedi dr muz
Damla123- Belmaaa canım benim 18+2 hareketini hissettim diyorum ama ondan bile emim değilim 😂 gazdır belki 22 ye kadar yolu var çok panik yapma stres olma
Snmgks Cansudvculucan gece yatmadan önce 1 bardak ılık süt iç rahatlatır. OlmaZsa gaviscon,gasvin,rennie bunlardan içebilirsin
Belmaaa Damla123- tamam canım ilk defa bir aydır görmüyorum biraz endişeleniyorum o yüzden pazartesi görücem inşallah gün sayıyorum 😃
Cansudvculucan Damla123- bnde geçen hafta öle düşüniodm gaz felan sanıyodm ama bu hafta çok sık olmasada hissettirio kendini
Benmbebegm Bizde 17+3 üz. Özellikle akşamları sol tarafımda kasığımın biraz üstünde böyle değme gibi hafif titreme gibi bişeyler oluyor ama bebek mi değil mi tam anlayamıyorm. Telaş yok daha vakit var önümüzdeki haftalarda hissederz elbet. Bu arada cinsiyetimz erkek👼❤️ Çarşamba kontrolümz var heyacanla bekliyorum
Cansudvculucan Benmbebegm maşallah benimki daha göstermedi pazartesi gitcem allah izin verirse inşallah o zaman bnde öğrenirim
EbruIrmakAhmet Cansudvculucan bizde 17+4 olduk bugün bana ikinci trimesterda gelen bulantılar fenalık getirdi artık ilk 3 ay olmadı sonra oldu hey Allahım onun dışında çok halsizim ya hiç enerjik hissetmiyorum kendimi 😒 acayip gaz sancısı çekiyorum kasıklarıma kadar vuruyo davul gibi şişiyorum akşamları yüzümü tekrar sivilce bastı falan filan herşey mükemmel yani 😂😜
Tugbakarciga Cansudvculucan 17+1 iz minik kızımla 🥰 bulantılarım bitti ama hala hapı kullanıyorum. Kullanmayınca geri geliyor. Hareket hissetmedim hala sadece bazen yatarken bi tarafıma toplanıyor Öyle sertlik hissediyorum
Reyhan_ Ben de 17+4 teyim, kızımın hareketlerini bir haftadır hissedebiliyorum, özellikle bi yanıma uzanıp durduğum zamanlar hareketlerini anlıyorum, ama 22. haftayı bulabiliyormuş, endişelenmeyin kızlar, herkesin yapısı farklı kimseyle kıyaslamamak lazım 😊
Anneyimbenanne Selam bizde bugün 17+2 olduk.2.gebeligim bende 1 gün hissediyorum 3 gün hissetmiyorum sonra yine karnimda ufak dalgalanmalar oluyor..Bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almamız dilegiyle😇