Yenianneeee61 39+4 olduk ve hala doğmuyor kafayı yicem ya o kadar bunaldım ki bi dağ tepesine çıkıp çığlık atıp ağlamak istiyorum😞
Baloglum93 Yenianneeee61 bol bol süreler dualar oku ev girgirla çömelerek ev sil ben bunları yaptığım günlerde döndü bebeğim hatta rüyama bile girdi ayağını göğsünün altında görmüştüm orayı tekmeliyordu
Eceveannesi Yenianneeee61 kız bebek rahat galiba içeride 😂 bırak anacim kalsın içerde ne var dışarda herşey hayat zor 🙈🙈 şaka bı yana zamanı vardir cnm zor cidden canını skma seni çok iyi anliyorum
hunilimom Yenianneeee61 daha var demekki ama bi ben 41 de dogurdum keşke daha da kalsaymış o kadar özledim ki o hallerimi vakti zamanı gelince istesende tutamicaksin içerde ne kadar kalır da onun için daha iyi sağlıkla gelsin inşallah
Yenianneeee61 SuleDoruk öyle kuzumda evimden kocamdan ayrıyım babamın evindeyim Şuan Doğumdan sonra evime dönücem annem çalışıyor 4-12 çalışıyoe tüm gün evde yanlz kalıyorum evimi kocamı özledim babam ne dese zoruma gidiyor fazlalıkmışım gibi geliyorum sanki
Yenianneeee61 Baloglum93 yapmadığım şey yok kuzum ama hala bi etki yok işte soguk hava yürüyüş yapamıyorum evde skuat hurma tarçınlı su bunkarı yapabiliyorum sadece 😞
Yenianneeee61 Eceveannesi beklemek çok zor bide sancılar oluyor ama tepki yok başıma ne gelicek onları dahi bilmiyorum 😞
Ebrukrtkn Sizin yerinizde olmak isteyen, anneliği tatmak isteyen o kadar çok kadın var ki. Evet sıkılıyor olabilirsiniz anlıyorum. Ama şöyle anasayfaya bir göz atın, bebek sahibi olmakla alakalı paylaşımlara bakın. Halinize şükredersiniz.
Yenianneeee61 Ebrukrtkn bende onlardan biriyim 1 sene bekledim olmadı sonunda tedaviyle hamile kaldım tabikide her halimize şükür isyan kesinlikle etmiyorum ama insan ister istemez bunalıyor ve rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah
rabnaz6822 Ebrukrtkn çok doğru söylemişsin ağzına sağlık 👏👏👏👏iyice saçmalıyolar ne yapacagını bilmiyorlar 👏👏
Yenianneeee61 hunilimom aslında bugün sancım çok vardı belime falanda vurdu kasıklarım çok acıyo agrıyo ama şiddetli birşey yok işte 😞
sahibe Yenianneeee61 herseyide cocugu olmayanlara yoruyorlarya anlamiyorum siz neden bahsediyosunuz onlar neyden hz allh herkese nasip etsin ama milletin cocugu olmuyo diye skintinizi anlatamicakmisiniz rqbbim herkese nasip etsin insallh bence tadini cikartin kotu dusunmeyin zamani vardir canm
Drryy Yenianneeee61 ben şuan 34 haftalığım aynı şeyi bende istiyorum doktor 39 da alıcam diyor ben 38 de alın diyorum artık dayanacak gücüm gerçekten kalmadı çığlık çığlığa bağırmak geliyor içimden dayanamıyorum artık 🤦🏻♀️
Yenianneeee61 Drryy insan beklemekten yoruluyor bir an önce görmek sevmek istiyor 9 ay az bi süreç değil ki insanın psikolojisi maaf oluyor ya
Drryy Yenianneeee61 aynen yatamıyorum uyuyamıyorum döneniyorum oturup kalkarken sürekli ofluyorum normalde hiç yerimde duran bi insan değilim kuaförde bile saçıma fön çekilirken 2 kez kalkan ben şimdi 10 dakika ayakta kalıyorum oturacak yer arıyorum 🤦🏻♀️Çektiğim ağırlar cabası bide kızım var 6 yaşında gerçekten çok yoruluyorum doğsa bi an önce diye bekliyorum doktorla pazarlık yapıyorum sürekli o diyor 39 da alıcam ben diyorum 38 de alın 🤦🏻♀️
Yenianneeee61 Drryy sağlıkla gelsinler inşAllah biz bir şekilde çekicez ama ister istemez yoruluyoruz işte😞
Yenianneeee61 sahibe eleştirmeye yer arıyorlar canım her zamanda olmayanlara dua ettim rabbim nasip etsin diye ki benimde kolay olmadı ama insanız yani ister istemez bunalıyoruz
zelis63 Yenianneeee61 niye ağlamak istiyorsun ki ? Bazı insanlar bu haftaları görmek için dua ediyor ellerinden ne gelse yaparlar bence halinize şükredin
Yenianneeee61 zelis63 şükretmedigimi kim söyledi. Bende kolay çocuk sahibi olmadım yani zaten moralim bozuk bir şekilde yorum yapmışım buraya gelip eleştirmek yerine çocuğu olmayanlara teselli verin yada benim gibi oturup onlar için dua edin bu eleştirinin kimseye faydası yok