Bana kalırsa doktor ne dediyse o kadar kullan. Eğer fazla kullanabilseydin sana derdi. Ben progestan 200mg kullandım sabah akşam. Ama 2 taneden fazla kullanmıyorum. Doktoru arayıp sorabilirsin yada acile gidebilirsin. Ama doktorun dediğinden fazla kullanmak Allah korusun zarar verebilir. Konu bebeklerimiz olunca ben çok tedirgin oluyorumda