humaninannesi61 ___3bruli___ evet sonra ömür boyu tetenoz aşısına ihtiyaç olmuyormuş. Ama ne kadar doğru acaba bilemedim bende karasız kaldım ama yaptırmıycam daha dozlarını. 2 doz yaptırdım.
Rabiaaaa iremurat bende 18de oldum canım hatta korktum dedim herkes yirmide oluyormuş aşıyı erken değil mi dedim 16 haftadan sonra vurulmaya başlanıyor tetanoz aşısı dendi