Tgcycl merhaba bende de sadece pco görüntüsü vardı ama aşılama yaptırdım olmadı ilaçlar herşey çok yıpratıcı bi dönem duphaston bende kullandım 7 ay hemde sonra bi ay artık herşeyi bırakıyorum ben dedim çok yıprandım çünkü ve internetten C life diye bitkisel bi macun aldım incir kürü Aslan pençesi falan var içinde kullandım ve o kadar umutsuzum ki kullandığı mı bile unutmuşum 8 gün adetim gecikti yine de takmadım doktorumu ısrarı ile test yaptım ve pozitif 😊 inşallah Allahım sana da en kısa zaman da nasip eder bunları yaşayan anlar sizin yazdıklarını görünce kendim kendim aklıma ama merak etmeyin allah zamanı gelince veriyor benim imkansız dediğim an da oldu doktorum tüp bebek deneyelim bile dedi