Hanife12 36+3 üm hamileligimin basindan beri buyuk tuvaletime fazla cikarim. Doktora soylemistim bir sıkintı gormedi. 1 -2 haftadir daha fazlalasti . Kabız olmaktan iyidir. Normalde de bagirsaklarim fazla çalisir benim. Ben normal olduguni düşunuyorum ama tabi gittiginiz de doktorunuza mutlaka soyleyin. Yanliş yonlendirmek istemem