hamileyizanneyiz Doktorum kan tahlili istedi değerlerim bunlar anlamıyorum salıya ya var bilenler cevap verebilir mi
hamileyizanneyiz Hepinize çok teşe AATozarr Kedili_Anne Gizemkara21 Fatmanur29 hepinize çok teşekkür ederim 😘
Kedili_Anne Tüm değerler olması gereken aralıkta çıkmış. Bence gayet güzel. Ama hamilelik nedeniyle belki demir ve b12 takviyesi yapar ki, ölçmeden de yapıyorlar onu zaten, merak etme. Normal görünüyor herşey.
Bus_ak18 Yan tarafında değer aralıkları yazıyo zaten canım. Bu aralıkta olması gerekiyor die. Hersey gayet normal maşallah 🤗