drkgrss ben sadece tatlı badem yağı kullandım ve inanılmaz memnunum çok fazla kilo almama rağmen 41. Haftalık olmama rağmen beyaz tenli ve annesi ablası çatır patır çatlayan biri olarak birtane bile çatlağım olmadı 🤗🤗 kremden ziyade yağ kullanmanı öneririm cnm.. sağlıcakla kal 🙏