Znrkrgl 37 haftalık hamileyim .göğüslerimin ucunda önce yara gibi sarı kabuklar oluştu sonra krem kullanmaya başladıktan sonra beyazlaştı onlar .Şuan uç kısmı beyaz bazı yerleri .Sizin de böyle mi ne yapmam gerekir ?