Kızlar son bir ay sıkıntı stres hepsini yaşadım yemeden içmeden kesilmiştim. Sırtımda kabarcıklar çıktı sağlık ocağına gittim. Zonaya benzetti doktor ellemedi cildiyeye gitmen gerek dedi. Yarın gözükeceğim. Ama böyle sızlama aşrı görmedim. Çok kaşınıyor da. Hiç başından geçen var mı böyle birşey.