35 haftalik hamileyim ve 3 günden beri sadece sag bacağım kasio mu desem acıyo mu desem bilemedim kasıgimin ordan tam bacagimin başladığı yerde can yakicak kadar bi ağrı basmakta çok zorlaniyorum ve bacağını desteksiz koltuğa atamıyorum sizde de oldu mu başına gelen varmı