asyaa15 Asıl kacıncı haftadan sonra alınmaya başlıyor acaba. Suan 66 yız . 70 de kalmak istiyoruz ama 😇😅
Saraalp asyaa15 30 dan sonra kilo almaya başladım ki bazı haftalar 3 kilo birden almışım, nasıl oldu anlayamadan😀toplamda 11 kilo aldım, 2 hafta oldu 7 si gitti
SulenurK2858 Bacım ben 20kilo aldım 37+1im ama sadece karnım var yani bebeklerimiz sağlıklı olsun da verilir bi şekilde 🙂
Mervee58 asyaa15 bende 56 yla hamile kaldım 65 olmuşum tabi 2 hafta önceydi şuan 33 haftalığım ne kadar oldu bilmiyorum aşırıda yemiyorum sadece geceleri yiyorum galiba o yüzden 🙈
asyaa15 Mervee58 Gayet iyi bence. Birazda bünyeyle alakalı galiba canım 2 aydır bendr yerimde sayıyorum 😀
bulutsmomm 64 le hamile kaldım 82 kiloyum 37. Haftadayım ama yüzüm ve karnım büyüdü sadece enteresandır 😄
Yaseminturan_ asyaa15 56 kilo ile hamile kaldım 21.haftama giricem 60 oldum son 3 kiloyuda bu ay aldım 🤦🏻♀️böyle giderse baya kilo alırım
Semadefne35 asyaa15 73le kaldım suanda 31. Haftadaym 90 oldum ama hiiç belli olmuyo herkes karnın neden çıkmıyo diyo normaldede kilomu kimse anlamıyo😂 73ken bile herkes 60 sanıyodu bende tabi kimseye söylemiyorum bende vucudumu anlamıorm 90 kilo olduğuma kocam bile inanmıo 😂😂
asyaa15 Semadefne35 ohh ne güzel en iyisi belli etmeyen kilolar😀 bende zayıf biriyim aldıgım hemen belli oluyor karnımı saymıyorum hadi büyüsin o yanlarım basenlermde hafif büyüdü baska biyerimde bsey yok 😂
pyymamm asyaa15 66 ile kaldım 52lere kadar kilo verdim 20. Haftalarımda 66ye döndüm. Su an 29+6 yım bu aksam tartıldığımda 73 kilo olmusum