Elifinanc Merhaba arkadaşar 28 haftalık hamileyim dişim inanaılmaz ağrıyor ki çürükte deil üstelik. 20 yaş dişimden başlayıp sağ alt ve üst çenem komple ağrıyor. Uygulamam gereken bişey varmı ağrının geçmesi için yardımcı olurmusunuz☹☹☹
Kibarbaby Elifinanc bir çok kez yazdım sizede yazıyım diş hekimine gidebilirsiniz diş hekimlerinin yaptığı aneztesi lokal olduğu için bölgesel uyuşturucaklar bebeğinize veya size bi zararı yok kendi kadın doğumcunuza söyleyin oda araştırsın isterseniz
sabirsizanne Elifinanc bnmkide cok agriyodu karanfil yağı ddiler cnm onu kullan birazdaha iyi oluyo azda olsa uyusturuyo dis doktorlari ilk 3 ay ve son 3 ay tavsiye etmiyolar dis filmi cekilmediginden etkili bi sonuc alamazsn cekimede erken dogum riski oldugundan yaklasmiyolar karar senin bitkisel yöntemlerle hamileligi atlatmaya bak
Sedafirat Elifinanc hic bisey uygulamadan doktora git canım bende 30 haftalık hamileyim 2 gündür yapmadigim yöntem kalmadı artik ağzım yara oldu dün doktorumla görüştüm tedavi görebilir hatta cektirebilirsin dedi zaten artik dişten hayır kalmamıştı cektirdim çektirdiğim an kuş gibi oldum sana tavsiyem hic bisey yapma kendine eziyet etme doktora git
Elifinanc Biraz şişti sadece ama çok ağrıyo Sedafirat daha iltihap olmadı sanıırm. Sadece biraz şişti 20 yaş dili çıkmıştı şimdi iyice çıkmaya başladı onun ağrısı sağ alt çeneme vuruyo☹
Sedafirat Elifinanc canım benim seni çok iyi anlıyorum iltihap olursa daha çok şiddetlenir ağrın doktora gitme gibi bi şansın var mi çünkü iltihap olunca iltihap kurutucu ve ağrı kesici veriyor doktor
AyeKantar ne yaprsan yap çektirmeden geçmiyor yağmış karanfilmiş hepsini denedim çektirdimde kurtuldum
GizemAsanoglu Hiç bekleme yarın ilk işin doktora gitmek olsun bende çok çektim korkulacak hiçbişey yok kanal tedavisi ve dolgu yaptılar doktoruna danış ve hemen bi çözümüne baksınlar ağrının bebeğe daha çok zararı var seninle birlikte oda geriliyor .