Fatma92 Vajina bölgem de ağrı oluyor sanırım baskı yapıyor oğluşum sizler de de oluyor mu doğumun yaklaştığının göstergesi mi acaba?
Aysegul1212ae Fatma92 bende 37+1 bendede cok agri var bugun belden kasikalra dogru adet sancisi gibi bakalim gelecekmi bebislerimiz
Fatma92 Aysegul1212ae ağrılar düzenliyse eğer doğum sancısı olabilir canım, inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🥰