Aysegulyeter Kızlar 18 haftalik gebeyim. Bugun asiri derece kasıkta batma oluyor. Hareket etmesem bile sanki bıcak saplaniyo gibi. Neden oluyor bilen varmi? Yada bu durumu yasayan varmi?
Mellteem Aysegulyeter canım ara ara benimde oluyordu özellikle regli zamanlarımn tarihlerinde doktoruma sorduğumda normal demişti kanaman olmadığı sürece korkma dinlen geçer muhtemelen
EbruIrmakAhmet Aysegulyeter Banada bu hafta hep oldu canım doktora ne zaman yazsam normal diyo akıntın var mı diyo kanaman olmadığı sürece kasık ağrıları önem teşkil etmez diyo oluyo yani sıkılma bendede çok oluyo
haticee_mehmett0 Aysegulyeter Bende 22 Haftalık Hamileyim kasığım batıyordu dediğin gibi bebeğin kafası rahime girmişti erken doğum riski olduğunu öğrendik 2 gün falanyattım hastane de bir git görün derim En azından için rahat eder
Aysegulyeter Mellteem benimde normalde adet zamanlarin acaba ondanmi. Baya rahatsiz edici bi agri oldugu icin korktum acikcası.
Ryhnylmz Aysegulyeter korkma canım benim çok normal şeyler vücudun için de alışma süreci rahmin büyüyo kolay değil dinlen bol su iç şimdiden bunlar çok iyi geliyo gebelikte insana
Mellteem Aysegulyeter yani bnm doktorum öyle dedi canım ama her gebelik farklı oluyor sor yine gittiğinde ama dediğim gibi allah korusun kanaman fln olmadığı sürece korkma dedi sende içini ferah tut
Aysegulyeter haticee_mehmett0 randevum haftaya ama bilemedim gitsem mi gitmesem mi. Ilk defa bugun bukadar agrim oldu cnm.
Aysegulyeter deniznisa bebege bisey olmasinda bunlar olsun cnm sknti degil. Ama bilmiyorum ki ne agrisi bu.
Pinarx9 Aysegulyeter bu zamanlarda normal canım ay başı yaklaştığı günlerde özellikle oluyor ama ilerleyen haftalarda daha farklı şeyler hisseder her hafta farklı sancılar oluyor