Kızlar ilk defa bir post açıyorum yanlış bir şey yaparsam kusura bakmayın. Benim sorum olacak sizlere; ilk hamileliğim ,17+4 reyiz ikili test sonucuma doktorumuz iyi dedi üçlü test istedi ve perinatologa gönderdi. Perinatologa göndermesi normal mi acaba? Olması gereken bir şey mi yoksa??