Yaseminlgn Tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var. Yenidoğan kıyafeti çok alma çabuk büyüyor diyorlar sizler ne düşünüyorsunuz ? Kaç hastane çıkışı ve kaç parça kıyafet almalıyım bu dönem için ☺
Ebecik Yaseminlgn canım burdan iki tane al deselerde dayanamayıp fazla alacaksın 🙂 boş ver al içine sinenleri giydirrsin güzel güzel
BesteCanerKutluzolu Yaseminlgn ben 3 tane almıştım öyle 5şi 10lu fikan değil tek tek giydiremedim bike bir kere ancak giyebildi iri doğdu sizin de öyle bi ihtimali varsa sizde çok almayın
Yaseminlgn Ebecik daha 15 haftalığız kıyafet almaya başlamadım ama her gördüğümü alasım geliyor gerçekten cinsiyet netleşsin diye frenliyorum kendimi 🤭 çevremdekiler de yenidoğan çok alma diyince tecrübeli arkadaşlara sormak istedim ☺
Ngrbrs Ben yeni doğan değilde 0-3 aylık aldım iri doğsada 2 aylığa kadar yengem giydirmişti 4 buçuk kilo doğmuştu yeğenim o yüzden yenidoğan değilde 0-3 aylık mantıklı gelmişti bana ☺