Ikılı testımın sonuclarını ıkı gun once aldım down sendromu rısk grubunda oldugumu ve amniyosentez yaptırmam gerektıgını soyledıler kabul etmedım ve kagıt ımzalattılar ultrasonda herseyı normal gorunen bı bebek aynı zamanda ne olursa olsun aldırmayacgım ıcın amniyosentezi kabul etmedim