40+1 de Pazartesi randevuya gitmtim doktor suyumun az olduğunu söyledi gittiğim hastane eğitim araştırma hastanesiydi.Beni doğum acile yolladı oradada muayene edilince suyumun ciddi olarak az olduğunu hastaneden çıkmamın tehlikeli olduğunu söylediler.Büyük oğlum ateşli eşim onunla birlikte ben hastanede tek idim.Ben başladım ağlamaya🥺 suni verilecek korkusu oğlumu öyle bırakmışım kendimi çaresiz hissediyorum doktordan rica ettim çıkmak için imza istediler ama işlerini hallet mutlaka gel bebeğin durumu ciddi dediler.Evime geldim oğlumu gördüm hazırlıklarımı yaptım sabaha kadar uyuyamadım erken saatte gittik hastaneye bana alttan ilaç verildi ama sancılarım yavaş ilerledi bebek nabzı düşüyor sürekli nst de idim çok fazla ayağa kalkmamı istemediler 16 saat sonunda açılmam tam olunca bebeğimi kavuştum Allah razı olsun doktorum ve ebem benimle çok iyi ilgilendiler ve öyle güzel motiva ettilerki doğum sırasında iyiki onlara denk geldim🙏🙏🙏☺️Rabbim sizlerede kolaylıklar versin güzel bir doğum oldu🤲🏻