Kockbra Bende de idrar yolu enfeksiyonu var baya yuksek çıkıyordu ve hep şase kullandım, fitil kullandım, bol su içtim ama tamamen bitmedi hiç. Akıntımı doktora sordum teste baktı normal doğum istiyorum sıkıntı olur mu dedim yok olmaz dedi. Ben de 38.haftaya girdim ve bebeğe geçeceğini hiç düşünmüyorum canım zaten doğum sırasında bebeğe ve anneye mikrop vs gecmesin diye aşı yapıyorlar (tetanoz) 🤗 Ben doktoruma güvendim riskli olsa söylerdi zaten bence