Esin25 Kızlar boşgebelik yaşadım 11.12.2019da kürtaj oldum yarın 1ay oluyo nezaman adet olurum acaba sizin ne zmn olmuştu
Sinemm17 Esin25 benim de 1 ay oldu canım hala olmadım. Ben de başlık açtım yarim saat önce. Ama kişiden kişiye değişiyormuş. Internette baktım 45 güne kadar olmamak normalmis
JEJjzkdkd67272 Esin25 ya kafayı yıcem ben daha olmadım bile yA 🤦🏼♀️😔👿 5 ınde kürtaj oldum 36 gün oldu yA 4 gün sonra hastaneye gıdecem
Esin25 JEJjzkdkd67272 neden gidiceksin doktora 45 güne kadr bekle bakalım inşallah tez zamanda oluruz ya
JEJjzkdkd67272 JEJjzkdkd67272 işte 40 gün dolacak canm doktor 40 gün olmazsan gel dedi yA jnsalkah oluruz yA hap ıle olmak ıstemıyorum artık cok mutsuzum😔
Esin25 Pitircikk sonraki ay düzene giriyor dmi 50gün sonra adet oldunuz diğer ay düzene girdimi 30günde birmi adet oldunuz
Gigy 30 ile 40 günde arasında olursun canım benim de 35 .gün olmuştu ,Allah hayırlı gebelik nasip etsin 🙏
Sinemm17 Esin25 camim ilk 3 ay korun demişti. Sonra patoloji sonucu temiz çıkınca korunmayabilirsin dedi bana. Sana ne dedi doktor
Esin25 Sinemm17 en az 2adet gör rahmin dinlensin dedi korun dedi hayırlı zamanda olur inşallah 🙏 tekrar randvu alıp doktora gözüksemmi
Serpiltsn Esin25 benim 47. Güne kadar olmadı doktorum tarlusal verdi onu bitirdim bugün biteli 5. Gün hafif kahve bi kaç damla lekelenme geldi dün akşam insallah sonu adettir, sizin de daha 1 ay erken bekleyin biraz daha
Belirsiz Kürtajdan tam 42 gün sonra oldum. İkinci de tam 46 günde oldu. Bu gecikmeler normal sanırım ama nolur nolmaz doktora görünücem