Merhaba. 6+5 günlük hamileyim.Son 1 haftadır ara ara kahverengi/pembe lekelenmem oluyor idrar yolu enfeksiyonu için tek kullanımlık antibiyotik kullandıktan sonra arttı. Doktora gittim herhangi bir problem olmadığını haftaya kalp atışları için gidebileceğimizi söyledi. Bugün lekelenmem durmuş fakat (çok afedersiniz) arada kahverengi pıhtılar geliyor.Aynı durumu yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler.