normalde bu belirtilerin hepsi bel fıtığıdır.. yıllardır yaşıyorum bu kalçadan giren ağrıları, “sanki damar çekiliyo gibi” leri.. ama umarım yükünüzden dolayı geçici birşeydir umarım kalıcı olmaz. zira annem bana hamileyken bel fıtığı oluşmuş ve yıllardır çekiyor kadın😕 bel fıtığı normal doğumu da etkiler.. beyin ve sinir cerrahisi uzamnına görünmenizi tavsiye ederim ne olur ne olmaz
Ebecik