Iyi aksamlar arkadaslar benim 5 haftalikken kahverengi lekelenmem vardi doktorum kanama alani olmadigini ama her ihtimale karsi progestan verdi hala da tedbir amacli kullaniyodum dun biraz fazla yuruduk baktim yine var kahverengi lekelenme 11 haftalik olduk bugun, doktorum kistim oldugunu soylemisti o da kanama yaparmi ? Bir haftadir yoktu lekelenme yine gorunce cok uzuldum