Zehraylmzz 38 haftalık hamileyim bugün doktor 1 cm açılma olduğunu rahimin yumuşadığını söyledi , doğum bu hafta olur mu? Ya da hızlandırmak için ne yapmalıyım acaba
Limonlusu Zehraylmzz 1 cm açıklıkla 3 gündür bekliyorum ilerleme yok 😔 yürüyüş merdiven inip çıkma squat ve hurma denediklerim
Pcoslubiranne Zehraylmzz acilma tek basina yeterli olmuyor maalesef.Suyun gelir insallah hemen de doğum olur.
Berrygurumi Zehraylmzz hızlanmasın, bekle zamanında gelir sen merak etme ,, gerçi ben de 36. Haftadayım ne zaman gelcek ki diyip duruyorum ☺️☺️☺️
akrky Limonlusu maalesef ama kişiden kişiye değişiyor burda çok okudum 1 cm açıklıkla gidip 2 saatte doğum yapanı 😊
Naghn Kişiden kişiye değişir ben 2cm açıklıkla 2 hafta bekledim ki hurma merdiven yürüyüş hepsini yaptığım halde ilerlememişti 39+6 da doğum sancım başlamıştı.