Htc_besparmakkaya mmeleky benım de doktorum haftasına göre önde olduğunu söyledi 😀 muz çok seviyorum günde iki tane yerim muz bebeğe güzel kilo aldırıyor yeşillik çok seviyorum bildiğim kadarıyla yeşillik kilo aldırıyor meyve çok yiyen birisiyim arada Ne kadar zararlı olsa da canım istedi diye ABur cubur da yerim Ama muz tavsiye ederim 🤩
Leyladisbudak Bizde 31+4 olduk bebişim kız 31 haftalıkken gıttıgımde 1900 gramdı kızım.10 kılo aldım bende şimdiye kadar 65 oldum 🙈
Kbra7777 28+4 dün gittik doktora 38 cm 1315 gr oğluşum 🤰 ben henüz 5 kilo aldım ama son 20 günde hep yatıyorum erken doğum riski sebebi ile 1,5 kilo almışım dikkat etmem lazım zaten şişmanım bu gidişle 100 görcem doğumda 😂
Milan Bizde 32+0 olduk 2 kg 44 cm şuan. Biz iyiymisiz ya bizim aile baya küçük buldu minigimizi😊 bende tedirgin oldum bi an zayıf mi diye
Nur-11 Leyladisbudak sürekli aynı yerde ritmik olarak ve uzun süreli oluyorsa hıçkırıyormuş benim günde en az 2 kere 10 15 dkka oluyor 😊
tbeyvz Deletedmom402 28+6 yız bizde normal doğum 30 Mart görünüyor fakat sezeryan olacağı için düşüyor ne gibi sikeyetleriniz var
Deletedmom402 tbeyvz çok şükür hiç bir şikayetim yok rahat geçiriyoruz sadece gece uykusu alamıyoruz birde ayaklarda şişme olmuştu bir kaç hafta önce kalsiyum kullanmaya başladım ondan mıdır bilmem artık olmuyor.
Deletedmom402 Asd92 aminnnn canım inşallah hepimiz sağlıklıca alırız kucaklarımıza. Kız benim ki. Sizinkinin cinsiyeti ne.
Deletedmom402 doganBanu bizde bekliyoruz sabırsızlıkla kızımızı mart gelsede alsak kucaklarımıza hepimiz 🙏🏻🥰
Deletedmom402 Medine_1992 evet herkes çok zor diyor benimde başlamam lazım daha çok agırlaştıkça daha fazla zor olur yapmak. Ama dediğin gibi tatlı heyecanlar herşey onlar için 🥰😊