Arzu0101 Deletedmom402 35 dk sonra 32+2 oluyoruz inşallah minyon bı kızım olacak dün kontrole gittik 1800gr ve 41 cm boyu var 🥰🥰doğum 5 Mart görünüyor
Deletedmom402 Sulessss yok hayır canım gayet iyi oldugunu söyledi benim doktorum olması gerektigi gibi oldugunu söyledi 🤔 seninkini az oldugumu söylesi
Sulessss Deletedmom402 evet canım baya minyon olucak dedi ama burda gördüğüm kadarıyla haftasıyla uyumlu yani tabi daha iyisi olabilir ama uyumlu olduğunu düşünüyorum geri olduğunu söyleyince üzüldüm 🤷♀️
Deletedmom402 Sulessss yani doktor bana bişey demedi öyle ama etrafımdakiler az dedi int araştırdığımda da bu şekilde 🤔🤔
Ebru9360 Deletedmom402 en son 27 haftalıkken gitmistim 1 kilo 300 gramdi baklm 3 haftada ne kadr almis
Deletedmom402 Gzdeeymn95 ohhh maşallah 😊 bende 8 kilo aldım ama benimde pek karnım yokmuş görenler öyle diyor bu aydan sonra büyür diyorlar 😊
Nnurmehmet Deletedmom402 30+1 kızım olacak ALLAH izin verirse dün kontrole gittik 1700 gram dedi doktorumuz boyu da 42 cm 🥰