Damlamik Selamlar Tup bebek tedavisi görerek ikiz bebeklere sahip olan ya da hala gebe olanlarla yaşadıklarımızı paylaşalım mi?
Damlamik Merve6475 Harika dilerim sağ salım kucağımıza almak da nasip olur. Ben de 10 dakika sonra 29+6 olacağım 🥰
Merve6475 Damlamik ayy maşallahh az kalmıs senin ya insallah tam zamanında saglıcakla kucagına alırsın darısı da bize 😍😍
Damlamik Merve6475 çok teşekkür ederim amin cümlemiz vakitlice alalım insallah kucağımıza zor dönemler yaşadık geçirdik insallah mukafatini alırız
Damlamik Emineakyoll hadi ya :))) yanlış hatırlamıyorsam 12. Haftada erkek kendini gösterdi 16 da kız gösterdi :)) sendd bir haftaya öğrenirsin