Gokcedag bu haftalar az hissetmek çok normal bence benim de o şekildeydi,korkmuştum hatta, geceleri özellikle bekliyordum hareket etse hissetsem diye,bi sorun çıkmadı,şuna 27. Haftadayım 2 haftadır çok daha düzenli hissediyorum,merak etme bence,için rahat etmezse tabi ki de doktoruna git ama ☺️