Hanımlar özür dilerim burda böyle saçma bi başlık açtığım için ama ev bulamıyoruz 27 haftalık hamileyim artık kış günü evden çıkmak zorunda olduğumuzun bunalımına mı yanayım ev olmayışına mı hamileliğimemi bilemedim burda sivasta yaşayıp şurda şu evi gördüm kiralık diyeniniz var mı hiç bi umut🤷🏻♀️ Memuruz ev sahibimiz evini satmış kaldık kıi günü nisanda doğum var doğum olmadan erkenden kış mış demeden çıkmamız en iyisi 🤦🏻♀️