Duruuuu Oğlum olacak Ata ismini düşünüyoruz sizce nasıl ? Eşim ve ben beğendik güçlü bir isim olarak düşündük. Tek isim düşünüyoruz. Dışarıdan kulağa nasıl geliyor. Fikirleriniz önemli ☺️
Hiranurhilal Duruuuu benım pek sevmedıgım bı ısım ama zaten herkes her ısmı begencek dıye bısey yok sızın beyenmenız onemlı olan saglıklq gelsınler ınsaşşah bende yagız koydum soylemesı zor dıyen bıle oldu😁ama takmadım kafama koydum bıkere
ilayyy Duruuuu bence güzel benim de oğlum olucak Allah’ın izniyle biz de Kıvanç düşünüyoruz :) cok kısa değil mi ata