selinnb Hanımlar ilk üç aydan sonra portakal veya portakal suyu tüketilmemesi gerektiği söyleniyor internette bebeğe aşırı kilo ve şeker hastalığına sebep olduğu söyleniyor
aysenarslan selinnb bu gerçekmi ben 27+5 günlük hamileyim ve her akşam 2 tane portakal yiyorum 🙈 ama sorun olsa doktor söylerdi heraldi dimi yaa 🤔
Kdzeregli selinnb açıkçası her sabah portakal suyu içiyorum hem çok seviyorum hemde hastalıklara karşı koruyor bunu ilk defa duydum🤦🏼♀️
Grhn selinnb öyle bir şey yok. Her gün birtane yenilebilir , abartmadan. Her şeyin fazlası zararlı . Meyvede aynı şekilde. Fazla tüketildiği zaman hem anne kilo alıyor hem şeker açısından zararlı
iremss selinnb her sabah portakal suyu içiyorum, bebek haftasıyla uyumlu şeker testi yaptırdım o da normal çıktı
Gzd_ İnternette yazan her Bilgi doğru olucak diye bir kaide yok bence doktorunuza danışıp öğrenebilirsiniz fakat doktorunuz bu bilginin saçma olduğunu söylicektir büyük ihtimal