Meluscemil Kbr_71 ben 30 haftalığım suan ve nerdeyse hergün var, yanılmıyorsam bebeğin hickırık hareketiymiş
Zeyk Kbr_71 o haftalarda zaten sert tekmeler cok zor hissedilir ki canım. Kıpır kıpır olması normal bence. Hiç hareket hissetmezsen bir doktora git derim
Kbr_71 Kaynana postu yazım hatası postu böyle postlara cvp veren dolu insanın içini ferahlatalım belki bende böyle oldum yardımcı olalım diyen yok nasıl oluyosa
Kbr_71 Zeyk sert tekmeden ziyade yani baya baya hissediyordum dünle bugün sadece hani pıt pıt vurur ya onlar var acaba bağırsak hareketimi bebekmi diyorum