Tüp bebek tedavisi ile hamile olduğumu öğrendim daha çok yeni yani keseyi görmedik henüz. İçimde hep göremezsem korkusu var çoğu kişi hamile oldugumu hissettim diyo ben hiç bişey hissetmiyorum normal mi acaba. Daha bunun kalp atışı var nasıl bekleyeceğim.