Arkadaşlar selam bugün 8+4 olduk. 7+0 da mide bulantılarım başlamıştı. 4 kere falan kusmuştum ama midem hep bulanıyordu. Dün geceden beri mide bulantım bi anda kesildi. Acaba bebeğe birşey mi oldu diye endişe ediyorum. Böyle birşey yaşayan var mı aranızda?