Babyistan Kızlar merak ediyorum bu haftada tekmeleri karninizin neresinde hissediyorsunuz?? Benim çok aşagıda hissediliyor da merak ettim herkesin mi boyle?
Yenianneadayi2208 Babyistan benim de aşağıda canım.Göbeğimin hemen altında hareketlerini hissediyorum.
Pilatescadisi Babyistan gün içinde değişiyor canım bazen kasıkta bazen tam göbek deliğinin orda. Sabit durmadıkları sürekli hareket halinde oldukları için tek yerde olmaz zaten için rahat olsun 🙏🏾
Deletedmom124 Babyistan yok canım ya zannetmiyorum büyüyorlar ondan belki öyle hissediyorsun her bebek aynı değil ki aynı yerde durmuyor
Babyistan Deletedmom124 tedirgin oldum baya insallah normaldir. Haftaya kontrolum var bakalim ne diyecek doktorumuz
EbSa Bazen kasıkta bazen onun biraz üstüne sağa sola birşeyler yapıyor işte yer bol olunca 😂 ama genellikle aşağıda