Esranisa Büyük ihtimalle mantardır, tedavi edilmesi gerekir ama normalde de hamilelikte de çok görülen bir durumdur. Korkmanıza, bebeği etkiler diye düşünmenize hiç gerek yok. Hamilelik boyunca kurtulamayan da oluyor. Bol su için, şekerli gıdalardan uzak durun, bölgeyi fazla sabunla yıkamayın. Sade soda ile yıkayabilirsiniz, bana doktor önermişti. Eğer doktora gitmeden çok sıkıntı yaşarsanız da biraz travazol krem sürebilirsiniz.