Duyguslabebegi Ozlemozdemir elhamdulillah iyi gidiyor canım 😍 ama sadece biraz endişeli... acaba bebeğime birşey olur mu korkusu yaşıyorum. 15+3
Ozlemozdemir Ecrinbzkrt maşallah oğluşlarımız sağlıkla büyüsünler 😍 Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻