Seherumeysa94 cgdem_drsun geçen hafta 34. Haftamda yani 2500 kiloydu haftaya kontrolüm var bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlar da zayıf şişman önemli değil🤩
ebruaktas cgdem_drsun 32 haftalıkken 1800 dü. Burda okumuştum nesguik iyi geliyomuş kilo aldırmaya. ne kadar doğru bilinmez tabi
Misafir1111 cgdem_drsun ben de 31+4teyim 1600 civarı 40 cm. Bana da minyon olduğunu söylüyor doktorum ama gelişiminde bir sıkıntı olmadığı sürece hiç önemli değil inan. İçerde zor büyüyen dışarda daha çabuk büyür diyo bana 😊
Yasemin19 Susu91 cnm bnm de 38 de 3800 dedi 38+6 da 4116 kilo doğum yaptm son haftalarda ne yersem yaradj bana öyle süt kasarda çok yemiyordum
Susu91 Yasemin19 demek onlarla da çok alakalı değil :/ doğumunuz normal mi oldu sezeryan mi? Normalden korkuyorum da
cgdem_drsun Yasemin19 30. Haftanızın ultrason kağıdı varmı kaç kg Muş. Maşallah gerçekten çok güzel kıloda dolmuş.
Yasemin19 Susu91 norml oldu bnde çok korkuyodm o kadar iç dis dikisim oldu çok acı olmadı ama o sancı. Varya kafamı duvarlara vurasim vardı bı tek o zordu gerisndw hiç bişey yok
Susu91 Yasemin19 çok dikişiniz oldu mu? Doktorum normalde ısrarcı o ısrar beni korkutuyo 😕 4kiloyu geçer dedi bana da, sezaryen olsaydım keşke diyo musunuz??
Yasemin19 Susu91 evet çok dikism oldu ama demiyorm sonrasında çok rahat ettm sadece dikişler hafiften sızladı 3 4 gün o kadar
lemanhatice Gezer27 bizde 32 de gittik canım 1890 gram dedi doktorumuz sordum ben az mı diye hayır her şey yolunda dedi
Gezer27 lemanhatice banada normal dedi doktor haftasıyla uyumluymuş ama burdaki yorumlara bakınca bizim bebişler daha az duruyor kilosu ama herşeyin başı sağlık zmnla daha çok alırlar inşallah.
lemanhatice Gezer27 kesinlikle canım sağlıklı olsunlar da doğduktan sonra sütümüz yağlı olsun sütümüz yağlı olsun inşallah ☺️ Boyuna kaç cm dedi doktorunuz
Elifdmrylmz Erenveannesi gevrek olarak mi yoksa icecek mi canım. Benim bebisimde az kilo alıyor da 28+4 1100 grdi. zayif kalmış biraz dedi doktorum. Simdi 29+4 olduk kontrole cagirdi bakalim kilo almış mi bıdık hanim
Erenveannesi Elifdmrylmz içecek olan canım süte karıştırılıp içiliyor ya toz olan gerçekten de çok kişiden ve doktordan duydum inşallah sizin bebişe de kilo olur 😍