BabyLover Merhaba arkadaşlar burada gebelik takibi ya da doğum yapan arkadaşlara sorum; memnun musunuz, soyle bir algi var drlar genelde sezeryan doğumu oneriyormus hep, öyle mı tecrübeli olanlar bilgilendirebilir mı, ben de bu hastaneye gidiyorum da
Nnur1 BabyLover ben koşuyolu medipole gidiyorum benim doktorum normal doğumdan yana. Sezaryeni mecbur kalmadıkça yaptırmıyor