Iyi geceler kızlar ilk defa yaziyorum bende 37+2 olduk bu gece öğlen kontrolüm vardi çati muayenesi yapalim dedi doktor bi bakti 2 cm aćiklik var dedi yatış yapıldı akşam 10 gibi kan geldi her silişimde doktor bi daha muayene etti 3 cm olmuş dedi meryem ana otunu ısladım 3 yudum da suyundan içtim şimdi papatya çayı da içiyorum ne yapcağımi şaşırdım dua edin tecrübeliler de yazarsa sevinirim ne olcak şimdi doğurcam mi acaba bu arada her tuvalete gidişimde peçeteye kan geliyor silme şeklinde