inci_6007 Arkadaşlar 7 den beri rahim kasilmalarim var beş altı dk geliyor gidiyor 37*1 im çok hareketli olduğum için erken doğum olabilir belimde iş yaptigim için ağrı var ama vajina içinde dikenler batıyor kasılıyor kasik ağrım yok
Glcnazz10 inci_6007 canım ben 14+2 yim ama arada bendede kasılma oluyor özellikle yemeklerden sonra veye çok ayakta durursam biraz uzan belki gecer bisey yapma
Domatesimm inci_6007 sakin ol önce 😍 dakikaları tut sıklaşırsa git. Yalancı sancılar olabilir. İnşallah hayırlı kolay Doğumunz olur 💖
inci_6007 Glcnazz10 dik duramıyorum öyle kasılıyor oturdum şimdi alt taraf geriliyor karnım çok hareketli sertlessiyor bı yandan
Glcnazz10 inci_6007 kasılma ise belki gecebilir canım önemli olan 5 dk bir sancı gelmsi bide dikkat et sürekli ıslaklık falan varmı diye gecmesse ama yine de dr git
inci_6007 Deletedmom6 sen gecen gün yaptın demi profil resmi olanları tanıyorum şimdi belim ağrımaya başladı ama kambur duruyorum daha az hissediyorum böyle alttaki zonklama itme hissi hala devam ediyor korkuyorum ya insan o an gelince napcagni bilmiyor
Deletedmom6 inci_6007 Ewet cnm. O yalancı sancidir yada bebek kanala girer . Digum sancısı başlarsa ztn sancı olduğunu anlarsın düzenli aralıklarla belden kasıklara vuran bir şancı