Bende yazıyorum şükürler olsun hep okudum yazananlari sıra bana geldi
Akşamdan hafif agrım vardi sabah hastaneye kontrole gidecektim o sabah uyuyamadım ağrıdan sonradan sıvı bisey aktı tuvalete gidip baktığımda kan vardi eşime dedim çıktım yola yolda doktoru aradik dogumhaneye git dedi doğum haneye girdim ilk ultrasyondan baktı sonra alttan baktı 2 cm acikligin var dedi ntsye bağladılar ama sancim çok hafifti suni sancı verdiler 4 saat çektim suniyi yatarak çekmekte zor oluyormuş yürüdüm ama yine fayda etmedi acikligima bakmak için gelen doktorlara istemiyorum deyip kızıp gidiyorlardı çok zordu benim için suniyi almak baya ağlayarak bağırarak goturuduler beni çatala yattım sonra doğdu oglum cok rahatladim dedikleri gibide oluyormus sonra beni odaya goturduler sonra oglusumu farkli bi duyguydu simdi 25 gunluguz uykusuz geceler var ama cok güzel bi duygu iyiki anne olmuşum....🤭
Kızlar inşallah sizde sağ sağlım alırsınız kucaklariniza allahım yardımcınız olsun 🤲🤲